Podívejte se na matoucí výsledky testů účinnosti pracích prášků a gelů, které provedla a zveřejnila MF DNES. Jsou značky uvedené v nadpisu článku skutečným vítězem, který nabízí zákazníkovi nejlepší poměr účinnost praní/cena? Nebo jde pouze o zcela nesmyslně koncipovaný placený PR test, který jde na ruku značkovým produktům?

Výsledky testu pracích prášků aneb jak do nadpisu dostat značkové výrobky (zdroj: idnes.cz)
Většina lidí čte pouze nadpis a perex (úvodní krátký text jehož úkolem je zaujmout čtenáře). Ano, pro většinu lidí je tudíž Ariel a Lanza zdánlivým vítězem testu, který však dle mého názoru nemá pro zákazníka žádný význam a užitek.
Kdo je pro mě skutečným vítězem testu pracích prášků a gelů?
Koho zajímá, že prášek vypere nejlépe jeden druh skvrn od borůvek či vína? Nechci si pronajímat garáž, abych v ní skladoval 15 druhů prášků – jeden na skvrny od trávy, druhý na skvrny od krve, třetí na skvrny od čokolády a tak by se dalo pokračovat do nekonečna.
Chci používat prací prášek, který plní svoji nejdůležitější funkci (účinně pere) nejčastější a nejširší možné druhy špíny. A to vše za přijatelné peníze.
Právě proto je pro mě vítězem prací gel privátní značky Denkmit z DM drogérie.
Nad způsobem prezentace výsledků testu se pozastavuje i velká část diskutujících pod článkem. Ti shodně upozorňují, že vítězem testu je pro ně Denkmit.

Denkmit Vollwaschmittel z DM drogerie (zdroj: idnes.cz)
Má stejné výsledné průměrné bodové hodnocení jako Ariel Mountain Spring, lepší než Lanza 2in1, je levnější než oba značkové prášky a přesto není prezentován jako vítěz.
Denkmit Vollwaschmittel – cena za jedno praní: 2,3 Kč
Ariel Mountain Spring – cena za jedno praní: 7,9 Kč
Nadstandardní univerzální prací schopnost gelu Denkmit zřejmě pramení ze složení, které je zcela shodné s gely prodávanými v Německu. To samé se nedá říci o značkách Ariel, Lanza atd.

Matoucí výsledky testů pracích prášků. Zdůrazněny pouze kategorie, které hrají do karet vybraným značkám (zdroj tabulky: idnes.cz)
Co jsem chtěl článkem o testu pracích prášků říct:
- Nemůžu se zbavit dojmu, že test byl nastaven tak, aby do hlavního nadpisu a za vítěze testu mohl být napasován některý ze značkových výrobků.
- Když testovat výrobky, tak s užitkem pro zákazníka a ne pro známé značky.
- Nakupujte mazaně a nenechte se tolik ovlivňovat reklamou.
- Značkové automaticky neznamená nejvýhodnější a nejkvalitnější.
Jaký máte názor na zmíněný test pracích prostředků vy? A co vaše zkušenost s pracím gelem Denkmit? Podělte se v diskuzi níže.
Rozhodně potvrzuji kvalitu pracích prostředků zn. Denkmit.
Je velice smutné že nemůžeme ničemu už věřit .Proč máme vyhazovat peníze za testy a průzkumy když se nám ve všem jenom lže .Musíme postupně kupovat v menším balení a prostě co nám sedne tak nadále kupovat. Nedělám reklamu prášku Denk mit ale opravdu velice dobře pere. Je i na bílé prádlo a to je nejlepší. Chce to vždy najít odvahu a vše zkoušet. Také naše prášky které vyrábíme u nás, máme velice dobré ale už se na naše výrobky zapomíná. Velké firmy si mohou dovolit reklamu v televizi a tak všichni hurá na nové výrobky. Ze zkušenosti vím že dobrý výrobek nepotřebuje vůbec reklamu. Tak se jen dívejte jak nás oblbují pořád reklamou , jako nesvéprávné ovečky.