Podívejte se na matoucí výsledky testů účinnosti pracích prášků a gelů, které provedla a zveřejnila MF DNES. Jsou značky uvedené v nadpisu článku skutečným vítězem, který nabízí zákazníkovi nejlepší poměr účinnost praní/cena? Nebo jde pouze o zcela nesmyslně koncipovaný placený PR test, který jde na ruku značkovým produktům?
Většina lidí čte pouze nadpis a perex (úvodní krátký text jehož úkolem je zaujmout čtenáře). Ano, pro většinu lidí je tudíž Ariel a Lanza zdánlivým vítězem testu, který však dle mého názoru nemá pro zákazníka žádný význam a užitek.
Kdo je pro mě skutečným vítězem testu pracích prášků a gelů?
Koho zajímá, že prášek vypere nejlépe jeden druh skvrn od borůvek či vína? Nechci si pronajímat garáž, abych v ní skladoval 15 druhů prášků – jeden na skvrny od trávy, druhý na skvrny od krve, třetí na skvrny od čokolády a tak by se dalo pokračovat do nekonečna.
Chci používat prací prášek, který plní svoji nejdůležitější funkci (účinně pere) nejčastější a nejširší možné druhy špíny. A to vše za přijatelné peníze.
Právě proto je pro mě vítězem prací gel privátní značky Denkmit z DM drogérie.
Nad způsobem prezentace výsledků testu se pozastavuje i velká část diskutujících pod článkem. Ti shodně upozorňují, že vítězem testu je pro ně Denkmit.
Má stejné výsledné průměrné bodové hodnocení jako Ariel Mountain Spring, lepší než Lanza 2in1, je levnější než oba značkové prášky a přesto není prezentován jako vítěz.
Denkmit Vollwaschmittel – cena za jedno praní: 2,3 Kč
Ariel Mountain Spring – cena za jedno praní: 7,9 Kč
Nadstandardní univerzální prací schopnost gelu Denkmit zřejmě pramení ze složení, které je zcela shodné s gely prodávanými v Německu. To samé se nedá říci o značkách Ariel, Lanza atd.
Co jsem chtěl článkem o testu pracích prášků říct:
- Nemůžu se zbavit dojmu, že test byl nastaven tak, aby do hlavního nadpisu a za vítěze testu mohl být napasován některý ze značkových výrobků.
- Když testovat výrobky, tak s užitkem pro zákazníka a ne pro známé značky.
- Nakupujte mazaně a nenechte se tolik ovlivňovat reklamou.
- Značkové automaticky neznamená nejvýhodnější a nejkvalitnější.
Jaký máte názor na zmíněný test pracích prostředků vy? A co vaše zkušenost s pracím gelem Denkmit? Podělte se v diskuzi níže.
Rozhodně potvrzuji kvalitu pracích prostředků zn. Denkmit.
Je velice smutné že nemůžeme ničemu už věřit .Proč máme vyhazovat peníze za testy a průzkumy když se nám ve všem jenom lže .Musíme postupně kupovat v menším balení a prostě co nám sedne tak nadále kupovat. Nedělám reklamu prášku Denk mit ale opravdu velice dobře pere. Je i na bílé prádlo a to je nejlepší. Chce to vždy najít odvahu a vše zkoušet. Také naše prášky které vyrábíme u nás, máme velice dobré ale už se na naše výrobky zapomíná. Velké firmy si mohou dovolit reklamu v televizi a tak všichni hurá na nové výrobky. Ze zkušenosti vím že dobrý výrobek nepotřebuje vůbec reklamu. Tak se jen dívejte jak nás oblbují pořád reklamou , jako nesvéprávné ovečky.