Nakoupili jsme v Lidl e-shopu. Jaký je výsledek?

 

Máme za sebou první zkušenost s nákupem v Lidl e-shopu. Jak nakupovat v Lidl e-shopu? Jaká je kvalita a rychlost doručení zakoupeného zboží? Je celý proces online nákupu jednoduchý a srozumitelný? Na všechny tyto otázky vám odpovíme na následujících řádcích.

 

Vzhled a přehlednost online Lidl shopu

Již z fotek úvodní strany Lidl-shopu je patrné, že jde o jednoduchý a velmi přehledný design. Zboží je srozumitelně rozděleno do jednotlivých kategorií. Jednoduše tak najdete nabídku na aktuální Lidl týden, levnější zboží v akci i výrobky dle vašeho zájmu.

 

náhled hlavní stránky Lidl shopu

Hlavní strana Lidl e-shopu

 

 

Krok po kroku, jak nakupovat v Lidl e-shopu

 

Zajímá vás, jak se nakupuje v Lidl-shopu? Pro tyto účely jsme si vybrali a postupně vložili do košíku čtyři výrobky privátních značek Lidlu:

  • dřevěnou železnici PLAYTIVE JUNIOR
  • doplňky k železnici (další sada kolejnic) stejné značky
  • dámské strečové džíny Skinny Fit značky ESMARA
  • skládací černý deštník značky TOPMOVE

 

náhled zboží vloženého do košíku Lidl e-shopu

Zboží vložené do nákupního košíku Lidl-shopu

 

 

1. krok objednávky – přihlášení

Pokud nakupujete bez přihlášení jako my, musíte vyplnit vaši emailovou adresu. Pokud v Lidl-shopu nakupujete opakovaně, určitě se vám vyplatí si založit osobní účet. Ušetříte tak čas za opakované vypisování svých údajů v dalších krocích objednávky.

 

náhled pro přihlášení při objednávce v Lidl shopu

 

 

2. krok objednávky – jméno, bydliště, telefon, adresa doručení

Zde nám chybělo automatické vyplnění (nebo aspoň nabídka) města po zadání PSČ. Člověk tak musí otrocky vypisovat celý název města.

 

náhled nákupní objednávky z Lidl eshopu - vyplnění adresy

 

 

3. krok objednávky – rekapitulace zadaných údajů a výběr platby (platební kartou nebo dobírka)

 

náhled výběru platby při objednávce v Lidl e-shopu

 

 

4. Krok objednávky – platba kartou

Pokud platíte online kartou pravidelně, určitě budete na chvíli zaskočeni způsobem výběru platnosti karty. Člověk je spíše zvyklý vypsat klasický formát 09/21.

 

průvodce online platby kartou - lidl eshop

 

 

Nyní již stačí pouze potvrdit souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami a odeslat objednávku.

 

 

 

Termín doručení zboží je nezvykle dlouhý

 

Objednávka 23. 11. 2017. Termín doručení zboží 29. 11. 2017. Šest dní? V dnešní době? Slabota. Snad se v rychlosti doručení objednaného zboží Lidl časem zlepší. Aspoň, že výrobky skutečně dorazily v deklarovaném termínu.

Lidl-shop termín dodání zboží

 

S dlouhou doručovací dobou souvisí také poněkud zmatečná emailová komunikace Lidlu. Opakovaně došly oznamovací emaily, že je objednávka rozdělena do více zásilek a že tyto byly odeslány.  To vše několik dní po tom, co zboží v pořádku dorazilo a v jedné zásilce.

 

 

Nakoupíme znovu?

Všechny výrobky dorazily úhledně zabalené do papírové krabice se značkou Lidl shopu. Nic nebylo poškozeno. Nic nechybělo. Kvalitu hraček značky PLAYTIVE JUNIOR vyzkoušíme a případně sepíšeme recenzi. Stejně tak i na další objednané zboží.

 

doručené zboží z Lidl e-shopu

Hračky, oblečení i deštník z Lidl e-shopu v pořádku dorazily domů

 

S nákupem v Lidl shopu jsme byli spokojeni. Vše je jednoduché a tak celým procesem nákupu projdou bez problémů i lidé s malými zkušenosti s online nákupy. Jediné na čem Lidl musí zapracovat je termín doručení a emailová komunikace se zákazníky.

 

Taky jste již nakupovali přes Lidl e-shop? Máte podobnou nebo jinou zkušenost? Napište ji do diskuze níže. Děkujeme.

Sdílejte a pomozte tak rozšiřovat komunitu mazaně nakupujicích lidí >>Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email to someone
email

5 komentářů : Nakoupili jsme v Lidl e-shopu. Jaký je výsledek?

  1. Odpovědět
    Vlastimila Zelinová says: 21/03/2019 at 11:17

    Se zbožím jsem spokojená, ale vázne komunikace. Na uvedeném telefonu s vámi mluví akorát automat, aby vám sdělil, to, co potřebujete nejde po telefonu vyřídit. Zřejmě vázne i komunikace mezi e.shopem a jejich skladem, protože jsem změnila dodací adresu (na jejich stránkách, tak jak se to má), ale zboží mi pořád posílají na adresu minulou. Zboží poslali v rozmezí dvou dnů. ale rozdělili do dvou zásilek. Obě poslali na špatnou adresu. Když jsem opět upozornila, že adresa je špatná, tak mi sdělili, že mám jinou adresu reklamovat u dopravce. První balík dopravce přeposlal, ale druhý balík doručovala Česká pošta a ta si zaúčtovala 127,- Kč. Takže k čemu je mi to, že jsem nakoupila za více než 1000,-Kč, abych měla dopravu zdarma. A to nemluvím o tom, kolik jsem protelefonovala a ty nervy.

  2. Odpovědět
    petr gergely says: 29/11/2018 at 0:58

    Dobrý den. Moje zkušenost s e-shopem také špatná .U zásilky kontaktního grilu chyběla škrabka na nečistoty. Po urgenci o dodatečné dodání místo škrabky došel email abych zaplatil dobírku za uvedený gril .V Lidlu si asi myslí,že dopravce zboží dodává bez zaplacení a vy zaplatíte až budete na to mít.Platba byla nakonec s omluvou ze strany Lidlu vyřešena. Reklamaci škrabky prý předávají příslušnému servisnímu středisku.Nemám ji dodnes ,jsou to již 3 měsíce.

  3. Odpovědět

    Dobrý den! Dne26.4. jsem objednala noční košile přišlo to v pořádku tak jak bylo napsáno. Jsem velmi spokojená . Děkuji a přeji hezký den! Ráda vás doporucim svým známým.

  4. Odpovědět
    Alda says: 01/03/2018 at 20:53

    Dobrý den,
    má zkušenost s e-shopem je taky špatná. Je pravda, že mi vše dorazilo , ale je pravda že ve zbytečně opravdu moc velké krabici. Jedna z věcí ovšem byla vadná a musel jsem ji reklamovat a to mě od e-shopu odrazilo. Tak zbytečně složité reklamování jsem ještě neviděl. Na prodejně výměna možná není (i když ji na prodejně mají), tudíž jsem volal na infolinku, tam mi bylo sděleno, že reklamaci tohoto zboží vyřizuje jiná společnost na kterou mě paní přepojila, ale tam mluvil nějaký ukrajinec, kterému nebylo absolutně rozumět česky, takže nyní jsem ve fázi kdy čekám na písemné vyjádření. Lídl prodejny perfektní, ale od e-shopu dejte ruce pryč, nestojí to za to.

    • Odpovědět
      Emil says: 24/11/2018 at 21:18

      Naprostý souhlas. Zbytečně veliké krabice zásilek a v dnešní době neobvykle dlouhá doba dodání….

Přidej komentář

Váš email nebude nikde zveřejněn, ani nebude zneužit. Povinná pole jsou označena *