Řetězec Tchibo – charakteristika
- Tchibo je německý řetězec prodejen s kávou a kávovými specialitami. V dnešní době je však známý především jako síť obchodů s kávou i nejrůznějším spotřebním zbožím. Nabídka kolekcí se pravidelně týden co týden obměňuje a zákazníci zde neustále nacházejí něco zajímavého.
- Centrála se nachází v Hamburku. Společnost provozuje více než 1000 prodejen na více než 26 000 prodejních místech.
- Na českém trhu působí společnost od roku 1991 pod názvem Tchibo Praha, kromě značky Tchibo k ní patří i Jihlavanka a Davidoff Café. První kamennou prodejnu v ČR otevřela na konci roku 2004, a to v Brně. V průběhu let vybudovala hustou síť více než třiceti obchodů ve větších městech ČR.
- Luxusně a vkusně vybavené prodejny fungují na ojedinělém konceptu „3 v 1“, jelikož v sobě spojují prodej pražené kávy, občerstvení v podobě kávového baru s posezením a tematické kolekce spotřebního zboží.
- V roce 2008 započal své fungování internetový obchod. V obchodech Tchibo se nachází kompletní sortiment z Tchibo magazínu, v e-shopu lze každý týden nalézt exkluzivně i další výrobky, které v kamenných prodejnách k dispozici nejsou.
- V nabídce je také zprostředkování nákupu zájezdů, elektřiny, pojištění nebo mobilních služeb.
- Společnost Tchibo provozuje i lifestylový blog.
- Zákazníci mohou využít věrnostní program s kartou. Výhody věrnostní karty Tchibo naleznete zde >>.
- Slogan: Každý týden nový svět
Ukázka letáků (katalogů) Tchibo
Sortiment značky Tchibo
Káva
Tato značka se stala v průběhu let synonymem pro kvalitní kávu a již okolo roku 1958 šlo o největšího dodavatele v Německu, který neustále přicházel se zajímavými novinkami. Jedná se o kávu všech typů včetně vážené zrnkové kávy prémiové řady Tchibo privat Kaffee. Tchibo má stálý sortiment kávy v kombinaci s limitovanými edicemi a kávovým příslušenstvím.
Nabízí také kávovary pod značkou Cafissimo. V prodejnách i na e-shopu je v nabídce mletá, instantní a filtrovaná káva, Espresso, Caffè Crema, kapslové kávovary Cafissimo, kapsle Cafissimo a kávovary na překapávanou kávu. Nechybí ani příslušenství pro přípravu a podávání kávy.
Spotřební zboží pod „značkou“ TCM
Výběr spotřebního zboží v Tchibo je rozmanitý a široký, typický vysokou jakostí a kvalitou. Výrobky jsou testovány ve vlastních zkušebnách a nezávislých laboratořích. Pouze pokud zcela vyhoví kritériím, získají pečeť jakosti TCM (Tchibo Certified Merchandise). Dbá se na podmínky, za kterých jsou produkty vyráběny včetně dopadu na životní prostředí. V podstatě jde o zboží privátních značek vyráběné pod značkou TCM – Tchibo.
Pod heslem „Každý týden nový svět“ představuje Tchibo zákazníkům každý týden několik desítek nových výrobků. To vše v rámci aktuálních tematických okruhů. Zboží je na prodejnách dostupné po omezeně dlouhou dobu a zároveň je součástí nabídky e-shopu. Každý výrobek je k dispozici v určitém počtu kusů a nelze ho dodatečně přiobjednat.
Sortiment zahrnuje módu, elektroniku, sportovní potřeby, věci pro volný čas, kuchyňské a zahradní náčiní, pomůcky do domácnosti, doplňky, šperky, obuv i další druhy zboží.