Kaufland – charakteristika
- Maloobchodní řetězec patřící německé Schwarz-Gruppe (mimo jiné vlastníci supermarketů Lidl).
- Zakládá si na nízkých diskontních cenách. Nespornou výhodou je taktéž obrovský sortiment zboží značkového, i zboží pod vlastními značkami. V prodejnách nechybí oddělení potravin, čerstvé zeleniny a ovoce, domácích potřeb, oblečení, elektra, sezónních výrobků, hraček či papírnictví.
- Slogan: Tady jste správně!
- Zákazníci si v Kauflandu kromě diskontních cen oblíbili čerstvě rozpékané pečivo z vlastních pekáren, čerstvou zeleninu a ovoce, obslužné pulty se sýry, pomazánkami i masnými specialitami z vlastního masozávodu.
- Z nejnovějších ocenění stojí za zmínku výhra v prestižní soutěži Czech Superbrands Award pro rok 2014 nebo absolutní vítězství a vítězství v kategorii Obchodník roku s potravinami 2013.
Ukázka letáků z Kauflandu
Privátní značky Kauflandu
Obchodní řetězec s červeným „K“ v logu klade důraz na neustálé rozšiřování nabídky svých dvou vlajkových privátních lodí K-Classic a K-Purland.
K-Classic – kvalita za diskontní ceny
Kontrolovaná a značková kvalita za diskontní ceny, která od svého vzniku v roce 2010 začínápostupně vytlačovat stávající privátní značky Kauflandu.
Více než 1000 produktů v mnoha kategoriích zboží: mléčné a mražené výrobky, sladkosti, těstoviny, ovocné šťávy, konzervy, krmiva pro vaše zvířecí mazlíčky, potřeby pro domácnost i textilní zboží.
Výhody privátní značky K-Classic:
- kontrolovaná značková kvalita
Vysoké nároky na výrobu, stálé kontroly a činnost nezávislých kontrolních ústavů zaručují prvotřídní kvalitu.
- kvalita za nejnižší cenu
K-Classic poskytuje záruku nejnižší ceny. U kvalitativně srovnatelného zboží nemá žádný jiný obchod ve vašem městě nižší ceny.
- spokojenost nebo peníze zpět
Kaufland vám vrátí peníze, nejste-li spokojeni s kvalitou zboží K-Classic.
Výrobky K-Classic přidané do nákupního rádce >>
K-Purland – čerstvé maso z vlastního masozávodu
Kvalitní masné speciality značky K-Purland si Kaufland vyrábí ve svém vlastním masozávodu v Modleticích.
Výhody privátní značky K-Purland:
- Dodané maso je denně čerstvě rozbouráno, zpracováno, naporcováno a zabaleno.
- Česká řeznická tradice spolu s nejmodernějšími technikami zpracování masa.
- Rychlý průběh výrobního procesu a přísný výběr dodavatelů kvalitních surovin.
- Vysoké hygienické nároky, nekompromisní kontroly kvality masa s ohledem na jeho původ, složení a čerstvost.
- Úzká spolupráce s regionálními chovateli a hospodáři.
- Příznivá cena díky vlastní výrobě a kontrole všech stupňů výroby.
- Spotřebitelé vybrali Maso K-Purland jako novinku roku 2014 v soutěži Volba spotřebitele.
K-Classic baby – pro péči o vaše děťátko
Řada výrobků s privátní značkou K-Classic baby je určena pro péči o citlivou dětskou pokožku. Ocení ji však i citlivá pokožka dospěláků.
Produkty řady K-Classic baby jsou určeny pro každodenní péči o pokožku, koupání, mytí či přebalování vašeho miminka.
Výhody privátní značky K-Classic baby:
- přijatelná cena
- bez látek na bázi minerálních olejů
- bez éterických olejů
- bez barviv a látek živočišného původu
- bez mýdla
- pro zajištění kvality a složení procházejí výrobky neustálými kontrolami a audity uznávaných a nezávislých institucí
EXQUISIT – delikatesy pro výjimečné momenty
Objevujte luxusní speciality inspirované Francií, Itálií, Švýcarskem, Belgií či Rakouskem.
V nabídce lze najít vynikající předkrmy, delikatesní uzeniny a sýry, masové speciality nejvyšší kvality, vybrané dezerty a sladké pochoutky, křupavé chuťovky a další labužnické skvosty.
Výhody privátní značky EXQUISIT :
- netradiční chutě a vůně
- delikátní a labužnické zážitky
- kvalitní ingredience pro vyšší úroveň vašeho vaření
- přijatelná cena
- luxusní dárkové balení