Naše stravenka – Lidl vstoupil mezi „stravenkové mafiány“

 

Už jste možná zaznamenali zprávu, že Lidl zavedl vlastní stravenky. S produktem Naše stravenka tak vstoupil mezi „stravenkové mafiány“ a snaží se jim konkurovat. Nadvláda stravenkových společností je dnes typická vysokými maržemi a zisky. Podaří se Lidlu mezi ně proniknout a tento systém rozbít?

 

přední strana stravenky z Lidlu pro rok 2018

Lidl – Naše stravenka 2018 (zdroj/foto: nasestravenka.cz)

 

Rád by, aby se do projektu zapojili i další zaměstnavatelé, a to bez obchodní provize. Prvním, který se přidal, je Kaufland.

Řetězec by rád vybudoval co nejširší síť restaurací, jež by jeho stravenky akceptovaly. Láká je na transparentní a férovou provizi ve výši pouhých 2,5 % – pro všechny provozovatele. Dalším zjednodušením spolupráce je možnost uzavření akceptační smlouvy online.

Cílem je vytvořit rovné podmínky a zrychlit vybudování celé sítě. Heslo celého projektu zní: „Naše stravenka – podle vaší chuti“.

 

Kde je možno stravenky z Lidlu uplatnit?

Nejen v restauracích a Lidlu, ale třeba i v Kauflandu. Již jsou uzavírány první smlouvy s restauracemi, nyní je na řadě intenzivní akvizice. Momentálně tyto stravenky řada zaměstnanců Lidlu aktivně využívá, od dubna 2017 se přidali i zaměstnanci společnosti Kaufland.

Vypadá to, že Lidl po mnoha stránkách úspěšně vnáší do našeho poněkud klidného a fádního „rybníčku“ obchodních řetězců nový svěží vítr. Většinu zákazníků po letech svého působení v ČR řetězec příjemně překvapuje a vzbuzuje v nich zvědavost, s čím novým opět přijde. Už samotná nabídka zboží je pestrá, takže doufejme, že se dočkáme samých prospěšných novot a vylepšení.

Patří stravenky mezi ně? Mají své příznivce i odpůrce, mnozí lidé by raději, aby byl vyplácen jednotný příspěvek na stravování, a klidně bez zdanění, nicméně spousta zaměstnanců je jistě s vděkem uvítá.

Jaký máte názor na Naše stravenky z Lidlu? Zapadly po počátečním boomu mezi ostatní bez výraznějšího povšimnutí, nebo jsou více a více populární? Jaká je vaše zkušenost? Podělte se o ni v diskuzi níže.

 

Sdílejte a pomozte tak rozšiřovat komunitu mazaně nakupujicích lidí >>Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email to someone
email

Přidej komentář

Váš email nebude nikde zveřejněn, ani nebude zneužit. Povinná pole jsou označena *