Jak ušetřit peníze i čas při nákupech

 

Pro úsporu peněz i času při nákupech je důležité se co nejvíce vymanit z vlivu reklamy a objevit tajemství správného výběru zboží.

 

Všichni jsme lovnou zvěří obchodníků

Hon na zákazníka – to je 21. století. Všeho je dostatek. Den co den zmateně kličkujeme kolem přeplněných regálů nákupních center a snažíme se vybrat z nepřeberného množství nekvalitních, kvalitních, chutných, nepoživatelných, levných, drahých či uměle předražených výrobků.

Nákupní_rozhodování

Nákupní rozhodování – tajemství správného výběru zboží

Ze všech stran na nás útočí reklamní komanda a uštědřují pomyslné zásahy do našeho podvědomí. Do našeho nákupního rozhodování.

Ale záleží pouze na nás spotřebitelích, jestli podlehneme. Co si vybereme, co nakoupíme a za co utratíme své peníze.

 

Tajemství správného výběru zboží

 

Při nákupu zboží se neřiďte:

  • věhlasnou značkou a reklamou (značkové zboží automaticky nezaručuje kvalitu a výbornou chuť),
  • obecným povědomím o „no name“ značkách (automaticky se nevyhýbejte  levným produktům s privátní značkou, už když je z dálky vidíte. Již dávno neplatí levné = nekvalitní a nepoživatelné),
  • umístěním výrobků v regálech (zboží umístěné ve výši očí má mnohem vyšší prodejnost. Jeho umístění se však neodvíjí podle stupně kvality a chuti),
  • vzhledem obalu (přitažlivý obal sice lépe prodává, ale zároveň zvyšuje cenu výrobku)
  • pouze cenou (kvalitní a chutné nemusí být drahé).

 

Při nákupu zboží se řiďte:

  • složením a kvalitou výrobků,
  • testy a recenzemi,
  • chutí a vůní potravin,
  • vlastní zkušeností,
  • doporučeními a zkušenostmi lidí, kteří výrobky již nakupují.

 

Vědí to i obchodní řetězce, a proto raketovým tempem rozšiřují nabídku svých vlastních privátních značek, mezi kterými lze objevit mnoho kvalitních a přitom laciných výrobků.

Právě takové zboží vybíráme do nákupního rádce výrobků privátních značek – Levná-Kvalita

 

 

 

 

Sdílejte a pomozte tak rozšiřovat komunitu mazaně nakupujicích lidí >>Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email to someone
email

Přidej komentář

Váš email nebude nikde zveřejněn, ani nebude zneužit. Povinná pole jsou označena *