Pro úsporu peněz i času při nákupech je důležité se co nejvíce vymanit z vlivu reklamy a objevit tajemství správného výběru zboží.
Všichni jsme lovnou zvěří obchodníků
Hon na zákazníka – to je 21. století. Všeho je dostatek. Den co den zmateně kličkujeme kolem přeplněných regálů nákupních center a snažíme se vybrat z nepřeberného množství nekvalitních, kvalitních, chutných, nepoživatelných, levných, drahých či uměle předražených výrobků.
Ze všech stran na nás útočí reklamní komanda a uštědřují pomyslné zásahy do našeho podvědomí. Do našeho nákupního rozhodování.
Ale záleží pouze na nás spotřebitelích, jestli podlehneme. Co si vybereme, co nakoupíme a za co utratíme své peníze.
Tajemství správného výběru zboží
Při nákupu zboží se neřiďte:
- věhlasnou značkou a reklamou (značkové zboží automaticky nezaručuje kvalitu a výbornou chuť),
- obecným povědomím o „no name“ značkách (automaticky se nevyhýbejte levným produktům s privátní značkou, už když je z dálky vidíte. Již dávno neplatí levné = nekvalitní a nepoživatelné),
- umístěním výrobků v regálech (zboží umístěné ve výši očí má mnohem vyšší prodejnost. Jeho umístění se však neodvíjí podle stupně kvality a chuti),
- vzhledem obalu (přitažlivý obal sice lépe prodává, ale zároveň zvyšuje cenu výrobku)
- pouze cenou (kvalitní a chutné nemusí být drahé).
Při nákupu zboží se řiďte:
- složením a kvalitou výrobků,
- testy a recenzemi,
- chutí a vůní potravin,
- vlastní zkušeností,
- doporučeními a zkušenostmi lidí, kteří výrobky již nakupují.
Vědí to i obchodní řetězce, a proto raketovým tempem rozšiřují nabídku svých vlastních privátních značek, mezi kterými lze objevit mnoho kvalitních a přitom laciných výrobků.
Právě takové zboží vybíráme do nákupního rádce výrobků privátních značek – Levná-Kvalita